Regulamin ogólny Hangaru 646

Informacje ogólne
1 – Hangarem 646 zarządza Gravity Park Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 299 54 59 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720, zwana dalej organizatorem.

2 – Adresem korespondencyjnym jest Hangar 646 mieszczący się przy Wale Miedzeszyńskim 646, 03-994 Warszawa, tel. 22 299 54 59, e-mail: info@hangar646.pl.

3 – Miejscem prowadzenia usług świadczonych przez Gravity Park Sp. z o.o. są: Hangar 646 Gocław przy Wale Miedzeszyńskim 646, 03-994 w Warszawie, Hangar 646 Mokotów na ulicy Domaniewskiej 37A, 02-672 w Warszawie oraz Hangar 646 Targówek na ulicy Dalanowskiej 29, 03-566 w Warszawie.

4 – Wszystkie osoby korzystające z Hangaru 646, zwane dalej użytkownikami, są zobowiązane do zapoznania się z niniejszym regulaminem. Wejście na teren Hangaru 646 jest jednoznaczne z zapoznaniem się i akceptacją niniejszego regulaminu.

5 – Aby korzystać z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej należy spełnić następujące warunki:

a – posiadanie ważnego biletu wstępu (rodzaje i cennik biletów jest dostępny w kasach oraz na stronie internetowej www.hangar646.pl);
b – akceptacja niniejszego regulaminu;
c – obejrzenie filmu instruktażowego;
d – uczestnictwo w rozgrzewce poprowadzonej przez jednego z trenerów Hangaru 646;
e – posiadanie i założenie skarpetek antypoślizgowych lub baletek sportowych przeznaczonych do skakania na trampolinach. Skarpety antypoślizgowe można zakupić na recepcji w dowolnym Hangarze 646;
f – posiadanie założonego bezpośrednio przez recepcjonistę na nadgarstek biletu w postaci papierowej opaski.

6 – Podczas pobytu na terenie Hangaru 646 należy bezwzględnie przestrzegać zaleceń obsługi.

7 – Korzystanie z Hangaru 646 może być objęte dodatkowymi regulaminami i zaleceniami, z którymi osoba przebywająca w Hangarze 646 ma obowiązek się zapoznać oraz ich przestrzegać. Szczegółowe regulaminy i zalecenia Hangaru 646 dotyczą:

a – korzystania z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej;

b – organizacji imprez;
c – zajęć sportowych;
d – obowiązującego reżimu sanitarnego.

8 – Na terenie kawiarni Hangaru 646 zabrania się spożywania jedzenia i napojów zakupionych poza terenem Hangaru 646.

9 – Na terenie Hangaru 646 rejestrowany jest obraz za pomocą kamer telewizji przemysłowej. Obraz jest rejestrowany dla zapewnienia bezpieczeństwa osobom korzystającym z Hangaru 646 z zachowaniem nienaruszalności ich dóbr osobistych.

10 – Osoby korzystające z infrastruktury Hangaru 646 wyrażają zgodę na nieodpłatne wykorzystanie i rozpowszechnianie ich wizerunku, zarejestrowanego podczas pobytu w Hangarze 646 dla celów marketingowych. Zgoda udzielona jest na czas nieokreślony i bez ograniczeń terytorialnych.

Wiek, zgody
11 – Z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 mogą korzystać osoby, które ukończyły 2 rok życia, z uwzględnieniem zasad wymienionych w niniejszym regulaminie.

12 – Dzieci w wieku od 2 do 10 roku życia włącznie mogą korzystać z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 tylko pod opieką osoby pełnoletniej, która musi przebywać na terenie obiektu.

13 – Dzieci od 2 do 18 roku życia mogą korzystać z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 tylko za zgodą rodzica lub pełnoletniego opiekuna. Zgoda może zostać udzieloną jedynie za pomocą systemu rejestracji dostępnego we wszystkich hangarach 646 oraz na stronie internetowej www.hangar646.pl. Rodzic lub pełnoletni opiekun może również wypełnić zgodę jednorazową w każdym z hangarów 646 w momencie odbioru rezerwacji
lub zakupu biletów.
13a – każda osoba pełnoletnia korzystająca z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 musi być zarejestrowana. Rejestracji można dokonać poprzez link załączony do biletu wstępu, za pośrednictwem strony internetowej lub na miejscu przed odbiorem biletu wstępu.

14 – Opiekun dzieci do 4 roku życia włącznie musi przebywać z nimi na terenie infrastruktury sportowo-
rekreacyjnej i wchodzi z jednym dzieckiem w ramach jednego biletu.

15 – Odbiór biletów wstępu do Hangaru 646 odbywa się na recepcji. Zaleca się przybycie na miejsce co najmniej 20 minut przed rozpoczęciem rezerwacji. Tylko przybycie odpowiednio wcześniej gwarantuje odbiór biletu i wstęp do parku trampolin o czasie.

16 – Przy wejściach grupowych, jeden opiekun pełnoletni może być odpowiedzialny za grupę maksymalnie 15-tu osób niepełnoletnich. Opiekun grupy przed wejściem do Hangaru 646 zobowiązany jest każdorazowo wypełnić oświadczenie opiekuna grupy korzystającej z Hangaru 646 oraz zapoznać członków grupy z wszelkimi obowiązującymi na terenie Hangaru 646 regulaminami. Formularz zgłoszeniowy dostępny jest w recepcji Hangaru 646 lub na stronie internetowej Hangaru 646 w zakładce “Kontakt”.

Odpowiedzialność
17 – Hangar 646 nie świadczy opieki nad dziećmi i młodzieżą. Korzystanie przez dziecko lub młodzież, na podstawie zgody wyrażonej przez rodziców, opiekuna prawnego bądź opiekuna pełnoletniego, odbywa się wyłącznie na ryzyko rodzica, opiekuna prawnego lub pełnoletniego opiekuna.

18 – Hangar 646 nie ponosi odpowiedzialności za zniszczenia czy uszkodzenia przedmiotów należących do osób korzystających z Hangaru 646 za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Hangaru 646.

19 – Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności materialnej za rzeczy zgubione lub pozostawione w Hangarze 646 jak również w jego otoczeniu, na parkingach w innych miejscach przylegających do terenu Hangaru 646. Rzeczy zgubione lub pozostawione w Hangarze 646 w przypadku ich odnalezienia przez pracownika
Hangar 646 lub oddane przez osobę trzecią do recepcji, można odebrać w recepcji danego Hangaru
646 w ciągu miesiąca, po tym okresie ulegają utylizacji/zniszczeniu.

20 – Kara za zgubienie kluczyka do szafki wynosi 10 PLN.

21 – Z obiektu nie powinny korzystać osoby, które mają jakiekolwiek przeciwwskazania zdrowotne, oraz osoby dla których korzystanie z Hangaru 646 może w jakikolwiek sposób zagrażać zdrowiu i życiu.

22 – Korzystanie z infrastruktury Hangaru 646 wiąże się z ryzykiem powstania urazów i uszkodzeń ciała. Osoby korzystają z infrastruktury Hangaru 646 na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za szkody uczestników, w tym urazy, uszkodzenia ciała i ich skutki za wyjątkiem szkód wyrządzonych z winy Hangaru 646.

23 – W szczególności organizator nie odpowiada za wszelkie szkody powstałe wskutek korzystania z infrastruktury Hangaru 646 niezgodnie z regulaminami, wskazaniami i poleceniami obsługi czy też z wyłącznej winy osoby korzystającej z infrastruktury Hangaru 646.

24 – W przypadku doznania urazu lub innego obrażenia na terenie Hangaru 646 należy niezwłocznie poinformować Trenera lub inną obsługę Hangaru 646. Jeżeli będzie taka konieczność, obsługa Hangaru 646 wezwie pogotowie ratunkowe. Tylko zgłoszenie urazu obsłudze Hangaru 646 może stanowić podstawę do ubiegania się o odszkodowanie z polisy ubezpieczeniowej organizatora.

25 – Niedozwolone jest korzystanie z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających. W przypadku podejrzenia, że osoba korzystająca z infrastruktury sportowo-rekreacyjnej Hangaru 646 jest pod wpływem alkoholu bądź innych środków odurzających, osoba ta zostanie wyproszona z terenu Hangaru 646.

26 – Pracownicy Hangaru 646 mają możliwość wyprosić z terenu Hangaru 646 osobę, której zachowanie zagraża bezpieczeństwu ich lub innych osób znajdujących się w Hangarze 646.

26a – Trenerzy na terenie Hangaru 646 są odpowiedzialni za włączenie filmu instruktażowego oraz przeprowadzenie rozgrzewki na początku pełnej godziny zegarowej. Osoby spóźnione na rozgrzewkę zobowiązane są do rozgrzania się we własnym zakresie.

Sprzedaż biletów
27 – Organizator prowadzi sprzedaż internetową biletów wstępu do Hangaru 646 na stronie internetowej www.hangar646.pl, za pomocą której użytkownicy strony internetowej składają zamówienie.

28 – Osoba zamawiająca bilet oraz uiszczająca opłatę wykupuje prawo do skorzystania z Hangaru 646 w terminie określonym w bilecie.

29 – Składając zamówienie za pośrednictwem strony internetowej użytkownik zobowiązany jest dokonać wyboru daty i godziny wejścia, rodzaju i ilości biletów, sposobu płatności za bilety oraz zapoznać się i zaakceptować warunki Regulaminu, co jest warunkiem realizacji zamówienia.

30 – Po złożeniu zamówienia i dokonaniu płatności, użytkownik dostaje na podany adres e-mail bilet, będący potwierdzeniem dokonanego zakupu.

31 – Cena zakupu biletu jest wiążąca dla organizatora i kupującego według chwili złożenia przez kupującego
zamówienia na zakup danego biletu.

32 – Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany: cen biletów, rodzajów biletów. Uprawnienie powyższe
nie ma wpływu na realizację zawartych umów i zamówień złożonych przed datą wejścia w życie takich zmian.

33 – Jedna osoba może jednorazowo zakupić dowolną ilość dostępnych biletów na korzystanie z Hangaru 646 znajdującą się w sprzedaży.

34 – Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niezłożenie zamówienia lub niedostarczenie potwierdzenia zamówienia, niemożność dokonania zapłaty ceny spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez kupującego, problemami z siecią Internetową lub innymi okolicznościami, na które organizator nie miał wpływu.

35 – Na podstawie art. 38 pkt 12 ustawy o prawach konsumenta z 30 maja 2014 r. kupującemu bilet wstępu nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, gdyż prawo to nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi lub sportowymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.

36 – Konsument ma możliwość odwołania lub przełożenia swojej rezerwacji w Hangarze 646 nie później niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem. Zasada ta dotyczy biletów zakupionych drogą internetową, na miejscu oraz voucherów na wejścia do Hangaru 646.

37 – Reklamacje dotyczące płatności elektronicznych rozpatruje Going Sp. z o.o. będący odbiorcą płatności.
Zgłoszenie reklamacyjne użytkownik przesyła na adres korespondencyjny hangar646@goingapp.pl, który przekazuje je do serwisu PayU. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać następujące informacje: imię i nazwisko, e-mail z pomocą którego była dokonana rezerwacja oraz datę dokonanej rezerwacji. Going Sp. z o.o. zobowiązuje się do zapewnienia pełnej i wyczerpującej obsługi reklamacji.

38 – W przypadkach innych niż wymienione w punkcie 37, reklamacje rozpatruje organizator w ciągu 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia na adres korespondencyjny Hangaru 646.

39 – Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem
serwisu PayU oraz TPay.

40 – Gravity Park Sp.o.o. wystawia oraz przesyła faktury elektroniczne, gwarantując autentyczność ich pochodzenia oraz integralność ich treści. Faktura elektroniczna, zgodnie z Ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004 r. nr 54, poz. 535, z późn. zm.), posiada dokładnie taką samą moc prawną, jak jej papierowy odpowiednik.
Prośby o fakturę prosimy składać pod adresem korespondencyjnym spółki. Faktura zostanie przesłana najpóźniej w ciągu 21 dni od daty świadczenia usługi.

41 – Sądem właściwym do rozstrzygania wszelkich sporów będzie sąd właściwy miejscowo zgodnie z przepisami prawa.

42 – W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego.

Dane osobowe

43 – Administratorem danych osobowych jest Gravity Park Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa.

44 – Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – dalej jako „RODO”).

45 – Dane osobowe przetwarzane są w celach:
a – realizacji umowy lub podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
b – obsługi zapytań związanych realizacją usług (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO),
c – obsługi reklamacji i skarg (art. 6 ust. 1 pkt. b RODO),
d – przechowywania dokumentacji na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub rozstrzygania roszczeń (art. 6 ust. 1 pkt. f RODO).

46 – Podanie danych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do skorzystania z usługi.

47 – Zakres wymaganych danych obejmuje podanie: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz daty urodzenia i numeru telefonu. Dane te są przetwarzane w celu identyfikacji osoby lub późniejszej weryfikacji. Opiekun podając dane dziecka lub dzieci podaje je wyłącznie na potrzeby identyfikacji przez Administratora, że dziecko lub dzieci ma/mają prawo przebywać na terenie obiektu (jest to możliwe na podstawie ustalenia wieku dziecka). Podanie numeru telefonu jest opcjonalne.

48 – Administratorzy nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza zgromadzonych danych. Odbiorcami danych
mogą być wyłącznie upoważnieni pracownicy lub współpracownicy Administratora świadczący usługi związane z obsługą procesu przyjmowania lub archiwizowania oświadczeń.

49 – W odniesieniu do formularzy zgód, dane osobowe przetwarzane są przez okres do 6 lat od dnia złożenia
oświadczenia. Okres przetwarzania uzależniony jest od możliwości dochodzenia roszczeń.

50 – W odniesieniu do danych gromadzonych na etapie rezerwacji, dane są przetwarzane przez okres podany w punkcie 49. Administrator ma prawo przetwarzać wyłącznie te dane, które są niezbędne do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń prawnych lub retencja danych jest wymagana z uwagi na przepisy podatkowe.

51 – Każda osoba, której dotyczą dane ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, w tym prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych i wniesienia skargi do organu nadzorczego.