Regulamin oferty „Zniżka na bilety do Hangar 646 dla Klientów Empik Premium”

A. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Niniejszy regulamin („Regulamin”) określa warunki i zasady oferty pod nazwą „Zniżka na bilety do Hangar646 dla Klientów Empik Premium” („Oferta”).

2. Organizatorem Oferty jest Gravity Park sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-954), przy ul. Goplańskiej 35, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000514593, REGON: 147296989, NIP: 9512380720 („Organizator”).

3. Organizator jest odpowiedzialny za przygotowanie oraz prawidłowy przebieg Oferty zgodnie z Regulaminem.

4. Partnerem Oferty jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie (00-017) przy ul. Marszałkowskiej 104/122, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, Wydział XII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000636785, NIP: 526-020-74-27, kapitał zakładowy 98 386 408,00 złotych, opłacony w całości („Partner” lub „Empik”).

5. Partner jest odpowiedzialny za wykonanie czynności związanych z przekazaniem Klientowi Kodu w zakresie opisanym w Regulaminie. Partner będzie przyjmował i obsługiwał zgłoszenia reklamacyjne od Klientów zgodnie w Punktem C Regulaminu: „Reklamacje”.

6. Oferta obowiązuje od dnia 10.04.2024 r. do dnia 28.04.2024 r. („Okres I”) oraz od dnia 8.05.2024 r. do dnia 15.09.2024 r. („Okres II”). W okresie od dnia 29.04.2024 r. do dnia 7.05.2024 r. nie jest możliwe skorzystanie z Oferty.

7. Ilekroć w Regulaminie jest mowa o:

a. Kliencie – dotyczy to uczestnika programu Empik Premium, korzystającego z Oferty,

b. Kodzie – dotyczy to kodu uprawniającego do zniżki na bilety wstępu na wejścia indywidualne do parku trampolin Hangar 646, dostępnego w Okresie I albo w Okresie II,

c. Obiektach – dotyczy to parków trampolin Organizatora, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. Wał Miedzeszyński 646 oraz przy ul. Dalanowskiej 29.

8. Uczestnikiem korzystającym z Oferty jest Klient.

B. ZASADY OFERTY

1. Oferta polega na przyznaniu Klientowi Kodu uprawniającego do otrzymania zniżki na bilety wstępu na tzw. wejścia indywidualne (https://www.hangar646.pl/pl/wejscia-indywidualne) do Obiektów. Zniżki wynosić będą:

a. 30% – w przypadku, gdy Kod miałby być wykorzystany w Okresie I, tj. od dnia

10.04.2024 r. do dnia 28.04.2024 r.;

b. 15% – w przypadku, gdy Kod miałby być wykorzystany w Okresie II, tj. od dnia

8.05.2024 r. do dnia 15.09.2024 r.

2. Kod nie będzie w szczególności mógł być zrealizowany przy zakupie usług świadczonych w Obiekcie, takich jak: urodziny, zajęcia cykliczne, treningi personalne, WFy, czy zakupy w bistro, a także przy zakupie skarpetek antypoślizgowych.

3. Kod może być wykorzystany jedynie przy zakupie biletów za pośrednictwem stronach internetowych (i) https://www.hangar646.pl/ lub (ii) https://goingapp.pl/.

4. Kod jest jednorazowy i może być użyty jednokrotnie w ciągu miesiąca kalendarzowego. W ciągu miesiąca kalendarzowego Kod może być użyty jedynie do zakupu biletów do jednego z Obiektów.

5. Rabat zostanie przyznany na wszystkie bilety indywidualne nabywane w ramach jednej transakcji dokonywanej za pośrednictwem Kodu. 6. Kod na dany miesiąc kalendarzowy będzie udostępniony Klientom poprzez Aplikację Empik („Aplikacja”). Warunkiem udostępnienia Kodu jest posiadanie najnowszej wersji Aplikacji. Wymagania techniczne Aplikacji dostępne są pod adresem https://www.empik.com/app.

7. Kodu nie można wymienić na gotówkę, zwrócić ani odsprzedać.

8. Oferta nie łączy się z innymi promocjami Organizatora, rabatami oraz wyprzedażami.

9. Kody nie łączą się ze sobą, a rabaty w ramach Kodu nie sumują się.

C. REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczące Oferty można przesyłać pisemnie do Partnera na adres: EMPIK S.A., ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa z dopiskiem „Empik Premium Oferta Hangar646” lub telefonicznie za pośrednictwem Centrum Wsparcia Klienta (dane kontaktowe dostępne na stronie https://www.empik.com/ lub poprzez wysłanie wiadomości e-mail drogą elektroniczną na adres obsluga.klienta@empik.com (z zalecanym tematem wiadomości: „Reklamacja – Empik Premium Oferta Hangar646”).

2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dokładny opis reklamacji oraz dane adresowe Klienta niezbędne do udzielenia mu odpowiedzi przez Partnera (tj. imię, nazwisko, adres korespondencyjny lub adres email).

3. Reklamacje będą rozpatrywane przez Partnera w terminie do 14 (słownie: czternastu) dni od daty ich otrzymania. Odpowiedź Partnera na reklamację Klient otrzyma na podany przez siebie adres e-mail lub w formie listu poleconego na wskazany adres korespondencyjny

4. Możliwość skorzystania z procedury reklamacyjnej opisanej w Regulaminie pozostaje bez uszczerbku dla uprawnień Klienta do kierowania roszczeń na podstawie i w granicach przepisów obowiązującego prawa i dochodzenia ich przed sądami powszechnymi. Termin na zgłoszenie reklamacji wskazany powyżej w żaden sposób nie wyłącza ani nie ogranicza praw przysługujących Klientowi na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.

D. DANE OSOBOWE

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Empik S.A. z siedzibą w Warszawie (00-017) przy ul. Marszałkowskiej 104/122.

2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym Klient może się skontaktować poprzez email daneosobowe@empik.com lub pisemnie na adres siedziby administratora Empik S.A., ul. Marszałkowska 104/122, 00-017 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.

3. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w celu obsługi i rozpatrzenia reklamacji związanych z przeprowadzeniem Oferty. Podstawą prawną przetwarzania jest niezbędność do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit b RODO).

4. Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez czas potrzebny do obsługi i rozpatrzenia reklamacji. Okres przetwarzania może zostać przedłużony o okres przedawnienia roszczeń, jeżeli przetwarzanie danych osobowych Klientów będzie niezbędne dla ustalenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami przez administratora.

5. Klientom przysługuje prawo: dostępu do treści danych oraz żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz do sprzeciwu wobec przetwarzania danych Klientów. Jako że dane Klientów przetwarzane są w sposób zautomatyzowany na podstawie umowy – przysługuje im także prawo do przenoszenia danych osobowych, które dostarczyli administratorowi tj. do otrzymania od administratora danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie

Strona 2 z 3 używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego. Klienci mogą przesłać te dane innemu administratorowi danych.

6. Klientom przysługuje również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.

7. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych przez Administratora znajduje się w Polityce prywatności oraz Polityce Prywatności empik.com dostępnych na stronie www.empik.com oraz w salonach Empik.

E. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Regulamin jest dostępny w aplikacji empik lub na stronie empik.com, na stronie Organizatora https://www.hangar646.pl/ oraz na stronie internetowej https://goingapp.pl/.

2. Organizator może zmienić Regulamin w porozumieniu z Partnerem za uprzednim, co najmniej 7dniowym, wyprzedzeniem, udostępniając zmieniony Regulamin w sposób opisany w ust. 1 powyżej oraz podając termin wejścia zmiany Regulaminu.

3. Organizator, w porozumieniu z Partnerem, może również zdecydować o wcześniejszym zakończeniu Oferty, o czym powiadomi w sposób wskazanych w ust. 2 niniejszego paragrafu, z 14dniowym wyprzedzeniem.

4. Zmiana Regulaminu nie wpływa na dotychczas zakupione produkty objęte Ofertą.