DEFINICJE
Promocja - promocja “Za pieczątki - kawa gratis”
Organizator - Gravity Park Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Goplańskiej 35, 02-954 Warszawa, tel. 22 113 14 41 zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym w rejestrze przedsiębiorców, pod nr 0000514593, wpisana w rejestrze REGON pod nr 147296989, o numerze NIP 9512380720 , e-mail: info@hangar646.pl
Regulamin – Niniejszy Regulamin Promocji “Za pieczątki – kawa gratis”, który określa warunki i zasady korzystania z Promocji.
Karta - znak legitymacyjny na okaziciela w postaci papierowej karty, na którym odbijane są pieczątki Organizatora, służący do potwierdzenia uprawnienia do uzyskania gratisowej kawy,
Klient - osoba posiadająca zdolność do czynności prawnych, to jest osobę fizyczną, która nabywa w Hangarze 646 produkty działając bez związku działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby fizycznej,
POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Promocja prowadzona jest stacjonarnie w Hangarach 646 przy ulicy Dalanowska 29, 03-531 Warszawa lub Wał Miedzeszyński 646, 03-994 Warszawa
2. Promocja jest realizowana w oparciu o niniejszy Regulamin, a biorąc udział w Promocji Klient akceptuje jego warunki.
3. Promocja obowiązuje od 1.09.2024 r. do odwołania
4. Pieczątki są ważne do końca trwania Promocji i w tym czasie należy je wymienić na gratisową kawę (po zakończeniu Promocji nie jest to możliwe).
WARUNKI UCZESTNICTWA W PROMOCJI
5. Klient może wziąć udział w Promocji, jeżeli spełnia wszystkie poniższe warunki:
a) w czasie trwania Promocji dokona zakupu na towar objęty Promocją
b) przy nabyciu niezwłocznie okaże Kartę, na której obsługa Bistro Hangaru 646 odbije pieczątkę.
6. Towary objęte Promocją to: Espresso, Podwójne espresso, Americano, Cappuccino, Latte, Kawa z mlekiem, Kawa mrożona.
7. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w zakresie towarów objętych Promocją w trakcie jej trwania.
8. Uczestnik Promocji otrzymuje jedną pieczątkę za każdy zakupiony towar objęty Promocją. Łącznie na Karcie można zebrać dziewięć pieczątek.
9. Jeżeli w chwili nabycia Towaru, o którym mowa w pkt. 6 Regulaminu. , Klient nie ma Karty, obsługa bistro Hangaru 646 wydaje mu nową Kartę i odbija na niej pieczątki w ilości odpowiadającej ilości zakupionych w danej chwili produktów objętych Promocją.
10. Z chwilą wydania Karta stanowi własność Klienta. Klient jest odpowiedzialny za zachowanie karty w należytym stanie. Organizator nie odpowiada za utratę lub uszkodzenie Karty ani nie wydaje duplikatów Karty ani zebranych pieczątek.
11. Klient może uczestniczyć w promocji wielokrotnie.
WARUNKI ODBIORU KAWY GRATIS
12. Klient jest uprawniony do odbioru kawy gratis, jeżeli spełni wszystkie poniższe warunki:
a) posiada Kartę, na której zgromadzonych jest 9 pieczątek,
b) odda Kartę, o której mowa w pkt. 5, obsłudze bistro Hangaru 646
13. Wybrana kawa zostanie wydana Klientowi, o którym mowa w pkt. 5. , na bistro Hangaru 646 niezwłocznie po spełnieniu warunków, o których mowa w pkt. 5.
14. Uczestnik Promocji może wymienić zebrane pieczątki zgodnie z Regulaminem na dowolną kawę dostępną w ofercie bistro Hangaru 646.
15. Za kawy gratis wydawane zgodnie z pkt.5.. nie są wydawane kolejne pieczątki.
OGRANICZENIA, WYŁĄCZENIA Z PROMOCJI
16. Promocja nie łączy się z innymi zniżkami czy akcjami promocyjnymi organizowanymi w Hangarach 646. Wyjątkiem jest zakup zestawu Kawa Latte+Ciasto, który jest dostępny w ofercie stacjonarnej bistro, za który Klient ma prawo do otrzymania pieczątki.
17. Obsługa bistro Hangaru 646 może odmówić wydania Klientowi kawy gratis, jeżeli:
a) Karta jest uszkodzona w sposób uniemożliwiający weryfikację warunku, o którym mowa w pkt. 5.
b) treść Karty budzi wątpliwości co do jej autentyczności, w szczególności uwidocznione na niej pieczątki są przerobione lub podrobione albo nie zostały odbite przez obsługę bistro Hangaru 646
c) Klient odmawia oddania Karty, o której mowa w pkt. 5., obsłudze bistro Hangaru 646
18. Pieczątki zebrane na kilku Kartach nie łączą się, a warunkiem odebrania kawy gratis jest zebranie 9 pieczątek na jednej Karcie.
19. Karta z pieczątkami nie jest ważna po zakończeniu Promocji.
20. Promocja nie jest grą losową w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych.
21. Promocja nie stanowi oferty ani przyrzeczenia publicznego w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
22. Organizator promocji zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji, bądź przedłużenia czasu jej trwania, z powodu zaistnienia ważnych przyczyn, co nie doprowadzi jednak do naruszenia praw nabytych przez Uczestników.
REKLAMACJE
23. Reklamacje dotyczące Promocji mogą być składane w formie pisemnej lub e-mailem na podane dane kontaktowe Organizatora.
24. Reklamacje podlegają rozpatrzeniu w ciągu 14 dni od ich otrzymania przez Organizatora.
DANE OSOBOWE
25. Dane osobowe nie są przetwarzane na potrzeby Promocji.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
26. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie. Każdy dokument oznaczony jest datą, od której obowiązują jego postanowienia.
27. Uczestnika Promocji obowiązuje regulamin obowiązujący w dniu korzystania z Promocji (dzień otrzymania pieczątki/pieczątek).
28. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy prawa polskiego lub przepisy właściwe dla miejsca zamieszkania konsumenta.
29. W razie zmiany lub unieważnienia wskutek prawomocnego orzeczenia sądu, któregokolwiek z postanowień Regulaminu, pozostałe jego postanowienia pozostają w mocy.
30. Wszelkie spory pomiędzy Usługodawcą a firmą będą rozstrzygane przez sąd właściwy miejscowo dla siedziby Organizatora.
31. Organizator zgłasza gotowość do rozwiązywania sporów w trybie ugodowym, w tym dochodzenie roszczeń w trybie pozasądowym ADR (Alternative Dispute Resolution). W takim przypadku prosimy o składanie skarg za pomocą strony: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL Podmiot uprawniony, do którego można skierować skargę zależy od wyboru konsumenta. Rejestr w Polsce takich podmiotów wraz z danymi teleadresowymi oraz adresem strony internetowej można zleźć tutaj: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php